Rsgallry2 installationsproblem - Joomla! Forum - community, help and support


hej folkens!

kunne godt bruge jeres hjælp.

jeg vil gerne installere et galleri på min joomla side (version 1.0.8 stable), og jeg har kig på rsgallery2. men når jeg prøver @ installere kompentet (fra min end) får jeg følgende fejlmeddelelse:

upload component - upload failed 
error: not find xml setup file in package. 
[ continue ... ] 
upload component - failed 
installation file not found:
/home/marianne/public_html/media/install_461061a7d1e32/ 
[ continue ... ] 

jeg får lignende fejlmeddelelser, hvis jeg forsøger med andre komponenter. (og jeg skal installere det som et komponent ikke?). jeg har fundet adskillige tråde det engelske forum, der beskriver samme problem, men ingen har tilsyneladende en løsning. så nu sætter jeg min lid til dansken! :-)

bare @ undgå, @ problemet ikke er, @ der er fejl min installationspakke, vil en af jer linke til et galleri komponent, som ved virker?

håber, kan kaste lys on sagen!

prøv lige @ pakke filen ud på dit skrivebord, sommetider ligger der endnu en rar fil inden i, som er den du skal bruge.





Comments