Hjælp til galleri modul - Joomla! Forum - community, help and support


hej,

jeg har brug lidt hjælp til et galleri modul. øjeblikket bruger jeg easy gallery, som faktisk kan alle de ting jeg efterlyser, men desværre fejler ie 6 og 7, men ikke nogle som helst andre browsere.

mit galleri skal kunne følgende:

linke direkte til de enkelte kategorier, så andre kategorier ikke vises på siden.
mulighed @ tilføje, og slette både billeder og kategorier fra frontend.

mht. fejlen ie6 og 7 har jeg kontaktet udvikleren af easy gallery, som mener det kan være pga. den menu jeg bruger på hjemmesiden. kan se et galleri her:

http://www.borupfodbold.dk/index.php?op ... itemid=586

fejlen ie kommer når man trykker på et af billederne @ se det stort. hvis ikke kan genskabe fejlen, kan se den her:

image


kan nogle anbefale et andet galleri, som kan ovenstående?

kim






Comments