Actieve hulp gevraagd - Joomla! Forum - community, help and support


ik wil een boomstructuur aanbrengen in mijn joomla site ik wil hierbj een exended menu gebruiken waarbij op elke aparte pagina een ander menu verschijnt dat hoort bij die pagina. als ik de instrcties volg die horen bij extended menu, het niet mogelijk (voor mij) om dit menu te koppelen aan de inhoud (of andersom).


ik ben niet evrder gekomen dan dit : http://www.schoolwize.com/content/secti ... 7/lang,en/

als k een subcategorie van het hoofdmenu aan klik wil ik links alle secties of categorien latenverschijnen, waarna de bezoeker een keuze kan maken. op de pagina naar keuze moet hetzelfde menu verschijnen.

wie wil voor mij via de backend een opzetje maken ?

maak alsjeblieft dezelfde vraag maar één keer aan. meerdere keren tegen de forum regels. het zorgt er voor dat er twee keer dezelfde vragen/antwoorden komen. dit een verlies aan tijd van de mensen die andere willen helpen en houdt het overzichtelijker.





Comments