Multipage offerte formulier - Joomla! Forum - community, help and support


hoi hoi,

ik wil voor mijn bedrijf een multipage offerte formulier.

ik ben ooit met "webguy" bezig geweest met facileforms maar ff geen succes. te veel werk bij het toevoegen van 1 enkel item als dat bv bovenaan moet komen te staan.

ik heb ook performs bekeken maar die kan geen multipage formulieren maken. ben wel erg te spreken on dit component.

ben nu fabrik (voorheen mosforms) aan het uittesten maar heb hier nog geen kaas van gegeten.


iemand die denkt een component zo in te kunnen richten om een multipageofferte formulier te maken, kan contact met mij opnemen via een pm.
ik ben bereid hiervoor te betalen, mits aan een aantal voorwaarden wordt voldaan (oa. no cure no pay)

met facile forms kan  kan dat dus, bekijk het pizza voorbeeld eens.

het toevoegen van een optie juist een eitje met ff, je kan nl door slim te selecteren alle elementen in 1 keer verplaatsen.





Comments