2 vragen voor de JCE editor - Joomla! Forum - community, help and support


hallo,

in jce editor wordt als achtergrond voor de introtext en maintext, de achtergrond van de template gebruikt. het mogelijk deze achtergrond in de editor weg te laten zonder dat hij in de template verdwijnt ?
ik heb een screenshot gemaakt van hoe het er nu bij mij uitziet http://www.primastyle.com/test/bg-introtekst.html

2e vraag
in de image manager 1.0.4 zijn bij mij geen previews zichtbaar van de images. in plaats hiervan zie ik voor elke image een paars vlak
met tekst 'phpthumb() v.1.7.0-200602150817 image taken localhost:85'
ik heb hier ook een screenshot van, gemaakt http://www.primastyle.com/test/image-manager-104.html

bedankt alvast voor jullie hulp
gaudi

neem de volgende code op in je templates css:

code: select all

.mcecontentbody {
  text-align: left;
  background: #fff none;
  font: normal 11px arial,helvetica,sans-serif;
  }


ik denk dat de server een module mist voor het maken van die thumbnails.





Comments