Content Item Module op frontpage gaat niet weg na doorklikken - Joomla! Forum - community, help and support


ik heb de content item module (http://extensions.joomla.org/component/ ... itemid,35/) geladen in de user1 van de (nu nog) rhuk_solarflare_ii. ik heb het gelinkt aan mainmenu - home, omdat ik het alleen op de frontpage wil laten zien.
ik heb daarin wat intro's van content items uit een category geladen. het ziet er dus uit als een soort blog. als ik nu doorklik op read more, krijg ik het volledige item te zien, maar de module blijft nog steeds staan. hoe krijg ik deze weg?

ik heb nu het volgende geprobeerd:
de module laden in een content item zoals beschreven in: http://forum.joomla.org/index.php/topic ... #msg507571.
dit content item heb ik op de frontpage gezet. het werkt nu bijna perfect, ware het niet dat je op de frontpage nu de titel van het bericht en de created date ziet, en dat wil ik niet. ik heb alle parameters van dat bericht uitgezet (ik weet wel dat dit alleen werkt voor de parameters in het content item zelf, dus als het item geopend is).
hoe krijg ik de titel en datum weg (zonder het in de global configuration te moeten veranderen)?





Comments